vrijdag 4 oktober 2019

Vinkje

En plots kreeg naaien er een heel nieuwe dimensie bij...
Aan het begin van de lente verwelkomen wij namelijk een nieuw klein Vinkje in ons huis! En oh, wat kijken wij daar naar uit!

Vinkje

Ik naaide een Raglan Romper van Lowland Kids in de nieuwe dierenstof van See you at six. De stof is werkelijk nòg mooier in het echt. Aan het voorpand liet ik de print doorlopen.
Ik naaide maat 0-3 maand, en die valt eerder ruim. Er ligt dan ook al een newborn-maat op de kniptafel.

Vinkje

En aangezien er nu een heel nieuwe wereld voor mij opengaat zijn tips voor toffe baby-patronen altijd welkom!

9 opmerkingen:

  1. Super goed nieuws en neen, ik kan je echt niet meer helpen met de perfecte babypatronen. In ons geval zou ik mij daar het liefst de eerste jaren nog niet opnieuw in verdiepen ;-)
    Ik zal hier wel met veel liefde uitkijken naar hopen babynaaisels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Hier zijn er na mijn twee groten, ook nog twee babietjes bijgekomen :) Ik moet wel zeggen dat ik buiten kruippakjes en pyjama's nog niet veel voor hen genaaid heb. Naaien voor kleuters vind ik precies leuker, ze kunnen er ook langer van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh proficiat! Ik maakte voor mijn zus haar kindjes al vaak het Oliver broekje van Emma en Mona en dat schijnt praktisch te zijn. Verder net het sweatshirt van de dromenfabriek gemaakt en dat was blijkbaar ook iets goed, al vallen de maten daarvan klein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat ! En wat maakte je al iets moois voor de baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super proficiat met jullie kleine vinkje! Leuk zo in de lente als alle vogeltjes beginnen te kwetteren :)
    Er zijn een miljoen toffe babypatronen, maar niet allemaal even goed op maat vallend natuurlijk. Ik maakte in het begin veel kruippakjes van het gratis patroon van Kiind, weet ik nog. De versie met ei, omdat die toch net iets comfortabeler zaten. En van die mini mutsjes :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera voor klein vinkje! Deze outfit is al ontzettend schattig! Hier is heel vaak het kiind patroon, de Oliver pants en mijn eigen wikkeldekentje (op de blog) gemaakt.
    Ohja en de Kia slaapzak van straightgrain! Veel naaiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh joepie! Ik kijk stiekem al keihard uit naar ook-naaien-voor-dat-Vinkje!

    BeantwoordenVerwijderen