dinsdag 3 oktober 2017

Jo

Ik maakte eerder al enkele Odettes (La Maison Victor) en Trop Tops. Het zijn twee vergelijkbare patronen, en deze t-shirts zijn zonder twijfel de kledingstukken die het vaakst uit mijn kast komen.
Het leek me dan ook erg fijn om wat extra exemplaren te maken.

Jo

Vier keer Odette, vier keer in stoffen van Jo De Visscher. De rode en de grijs-groene stof komen uit de collectie van vorige winter. De groene en de blauw-witte stof komen uit afgelopen zomercollectie.

Jo

Jo

Jo

Jo

Behalve prachtige vrouwen- én mannencollecties, verkoopt Jo De Visscher ook stoffen van vorige collecties. Ik ben grote fan van de stoffen van Jo omwille van de kleuren, de textuur en de kwaliteit. Wat ik al even geweldig vind is het uitzoeken van de stof in haar winkel. Vanuit een zetel en met een staaltjes-map op de schoot kan je in alle rust en kalmte stoffen kiezen.

Jo

Zo. Ik weet weer wat aan te trekken komende tijd!


10 opmerkingen:

  1. stuk voor stuk prachtige tops, die structuur maakt dat het speciallekes zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent echt de queen van de Odette! Elke keer weer precies helemaal geweldig! Ook deze keer weer: wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, geweldig toffe versies, net omwille van die stof structuur. Echt vink-materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. stuk voor stuk leuke exemplaren, ik verschiet er niet van dat je deze graag draagt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wow, dat zijn prachtige stofjes!! Superleuke odettes!!

    BeantwoordenVerwijderen