maandag 10 juli 2017

Marila

Vorig weekend was ik samen met een heleboel andere bloggers op bezoek in het atelier van Lotte Martens in Leuven. We kregen er een blik achter de schermen. Ik ben nog steeds zwaar onder de indruk van wat ik daar zag: liefde, toewijding en kennis.

Meteen na het bezoek ging ik aan de slag met een stof van Lotte die ik enkele maanden geleden kocht bij De Stoffenkamer: Marila Crepe 01. De kleuren en het lijnenspel konden mij meteen bekoren.

Marila

De Donna-blouse uit La Maison Victor is hier een beproefd recept. Ik maakte al drie exemplaren en ik draag ze heel vaak en graag.
Deze crepe is erg soepel, en ervaring leert dat soepele Donna's het mooist vallen.

Marila

Marila

De knoopjes zijn heel zacht roze, ik kocht ze bij Veritas.

Marila

Deze Donna is nu al mijn favoriet door de kleuren, het lijnenspel en de kwaliteit. En al helemaal nu ik het verhaal achter de stoffencollecties ken...

Een hele diepe buiging (en een bloemetje) voor Lotte en haar team!

Marila

14 opmerkingen:

  1. Echt super knap Linde!
    Lijkt uit een duur boetiekje te komen, zeer geslaagd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je heel knap!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw Linde! Deze vind ik zo mooi! Die crepe is echt fantastisch hé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze doet zowel de stof als het patroon alle eer aan, héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je prachtig en is vast heerlijk om dragen, zo een zalig stofje! Ik maakte een jumpsuit in dezelfde stof maar ander kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen