maandag 24 juli 2017

Goudvis

Enkele weken geleden lanceerden About Blue Fabrics en Eva Mouton twee nieuwe stoffen: raket-ijsjes en goudvissen.

Nona zag de goudvissen heel erg zitten, het liefst in de vorm van een kaptrui. Ik vond niet meteen een patroon, maar gelukkig lanceerde Sharon van Zonen09 precies op dat moment de Ole voor tieners. Hoera!

Goudvis

De voeringstof is van Cloud9 en kocht ik bij De Stoffenkamer. Ik vind de zachte kleuren mooi in combinatie met de visjes.

Goudvis

Goudvis

De goudvis-oranje knopen vond ik wederom bij Mertens in Melle. Het knopen-aanbod is er enorm, ik vind er altijd wat ik zoek.

Goudvis

Op de Belgische Feestdag trokken we naar de zee. De ideale gelegenheid om foto's te nemen van de visjestrui-aan-zee. Het vol glas rode wijn besliste daar echter anders over. De trui zat helemaal onder rodewijn-spetters. Een kilo zout en twee wasbeurten later zaten die er nog steeds. Totdat iemand me op Instagram wees op dit middeltje. Het werkt wonderwel, er is helemaal niks meer van te zien!

Goudvis

Gouvis

Goudvis

Nona's outfit is volledig Vink. Naast de goudvistrui draagt ze haar streepjes t-shirt uit de BLOS-collectie van Bambiblauw en haar verjaardags-short in de VVV-stof van Zonen09.

Goudvis

De goudvissen zijn verkrijgbaar bij Bambiblauw of misschien ook wel bij uw favoriete stoffenwinkel!

11 opmerkingen:

  1. Die stof matcht haar sproetjes! Zalig seg, en merci voor de vlekkentip, zo kan ik mss ook nog één en ander redden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. machtig schoon. en THANK GOD voor dr. Beckmann.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had daar dus nog nooit van gehoord. Maar alles weg, echt alles weg!

      Verwijderen
  3. Oh ik ben zo blij dat die vlekken zijn weggewerkt met die tip. Die parel onder de rode wijn... ik mag er niet aan denken. Veel verschillende potjes van dat merk en dat bewijst duidelijk zijn nut. Dank aan de drogist die dat ooit tipte hier en zo een short redde vol verf van n kastje dat was afgegaan toen natte short er op lag te drogen.
    En hoe cool is het niet: alles wat de dochter aan heeft zelf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooh super dat de vlekken eruit gegaan zijn, ik kan mij het gevloek al voorstellen. het is echt een topstuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn hart stond toen toch ook even stil! Maar oef!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh god, zo blij dat het er uit geraakte!
    Ze staat beeldig met de visjes. Wij zijn fan, van Nona én Vink! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zeg, merci voor die tip ook! Dr. Beckmann zeg, en dat voor dié prijs...
    In elk geval: blij dat deze Ole gered werd, Nona straalt erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik stond op het punt dezelfde tip te geven, hier staan al die potjes netjes naast elkaar binnen handbereik ;). Veel hartjes voor dat prachtige maaksel en die heerlijke -eigenzinnige- dochter van je!

    BeantwoordenVerwijderen