woensdag 29 juli 2015

Zebra

Bambiblauw heeft een nieuwe collectie panelen, hoera!
Voor elk wat wils: in satijn/katoen of in tricot. Met dieren of met bloemen.

Ik koos net als vorige keer voor een dierenpaneel. Dieren scoren hier namelijk erg hoog.
Tricot-met-zebra, ideaal voor een zomerjurkje voor Nona. In de hoop dat de zomer nog eens terugkomt.

Zebra

Ik koos voor een eenvoudig model: een A-lijn jurkje met een elastiek in de taille.
Voor het bovenstuk baseerde ik me op de Candy Dress van La Maison Victor. Het onderste deel tekende ik zelf.

Zebra

Zebra

Een tricot paneel meet 80cm*140cm, dat is net iets te klein om er een volledige jurk voor een tienjarige uit te halen. Daarom gebruikte ik voor de achterzijde een effen tricot in één van de tinten van het paneel.

Zebra

Zebra

Zebra

Bij een zomerjurk horen zomersproetjes!

Sproetjes

Op de blog van Bambiblauw kan je alle panelen (en strijkapplicaties!) aanschouwen én maak je kans om er eentje te winnen!

23 opmerkingen:

  1. Ziet er een speel-proef én superhip kleedje uit! Mag ik mss vragen hoe je die elastiek er zo mooi in verwerkt? Maak je een tunneltje langs binnen dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik naai inderdaad een tunneltje langs de binnenkant, en daar rijg ik een soepele elastiek door!

      Verwijderen
  2. Schoontje, ook uw dochter, die ogen, zo lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Leuke laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou zo van sproetjes! Super leuk kleedje! En juist plezant dat je combineert met een effen achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zo leuk! Ik ging met de katoen aan de slag, de kleuren stalen direct mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! En die kleuren passen perfect bij haar sproetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik wil precies hetzelfde zeggen als de opmerking hierboven.
    Zo leuk, dat geel met haar sproetjes en haar schone haar. Geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan, het is ook mijn favoriet uit de nieuwste collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een plaatje!! Tis je 100% vergeven dat je met dat tricot paneeltje bent gaan lopen ;-) :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat haar prachtig! En zo zalig om te dragen lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zomersproetjes zijn helemaal assorti met de jurk, dat kan geen toeval zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg wat is dat voor patroon(tje)? :D

    BeantwoordenVerwijderen