maandag 18 maart 2019

Clara

Vorige week lanceerde Sofie een nieuw patroon: Clara! Clara is een culotte én short-patroon en is er in de maten 2-14 jaar en van XS tot L. Door werk-perikelen hinkte ik serieus achterop in het test-proces, maar ondertussen is ook mijn Clara een feit (en ligt er een tweede klaar). 

Clara

Ik naaide maat 3 jaar -met striklint en zakken als opties- voor ons nichtje Martha (3). Die zit perfect, al zoomde ik wel 2 cm extra om voor mini-Martha.

Zoals je kan zien doorstikte ik het striklint én de plooitjes in het voorpand, zo blijft alles mooi op z'n plaats.

Clara

De stof voor de culotte kocht ik bij Pieke Wieke. Het is een hele soepele viscose linnen, en daardoor ideaal voor dit broekje: het 'valt' mooi door en de stof kreukt nauwelijks!

Clara

Ik deed van Martha-verwennerij en maakte er een setje van. Het patroon van de t-shirt is de Trop Top van Ivanne S. Ik naaide maat 2 jaar. De stof van de t-shirt is van Megan Blue. Beide stoffen ontmoetten elkaar toevallig bij de wasmachine, en ik zag dat het goed was...

Clara

Clara is de max! Eentje voor mezelf staat ook op de planning...
En dit vindt Martha ervan:

Clara


2 opmerkingen: