woensdag 13 februari 2019

Lauren

Vandaag ligt de derde editie van Fibre Mood in de winkels. Het is een geweldig toffe editie, één patroon kiezen was dan ook een moeilijke opgave!

Lauren

Omdat ik al een week goed ziek ben (verdomde sinussen!) koos ik voor een eenvoudige oversized top: Lauren.

Lauren

Lauren

Ik maakte maat XS (zonder naadwaarde) met enkele aanpassingen: een halsboord in plaats van biais, en de mouwen naaide ik boordstof-gewijs aan de top. 

Lauren

De stof kocht ik enkele jaren geleden bij Jo De Visscher. Het is een 100% katoen jersey, heel fijn om te dragen. En streepjes dagen me altijd uit, dit keer speelde ik met de mouwboord.

Lauren

Hoewel de top een pak ruimer valt dan wat ik doorgaans draag, ben ik erg blij met het resultaat. Op naar het volgende exemplaar!

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Iedereen die ik al las, maakte precies de XS, haha :) Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof, die komt hier zeker ook eens in een streepjesversie!

    BeantwoordenVerwijderen