maandag 21 januari 2019

Stella

Ik was al een hele tijd op zoek naar een baby-jumpsuit-patroon met een mooie pasvorm en zonder drukkers tussen de beentjes. Vorige week lanceerde Sofilantjes een nieuw patroon: de Stella jumpsuit. Precies wat ik voor ogen had! Ik maakte meteen twee exemplaren, twee keer in Baba-stof.

Het eerste exemplaar is een lichte french terry met pluimpjes. Het patroon schrijft tricot voor, maar french terry werkt prima!

Stella

Stella

Het tweede exemplaar is een petrolkleurige jumpsuit met Panters. In De Stoffenkamer vond ik exact dezelfde boordstof. Klein gelukje!

Stella

Ook de drukknopen van beide jumpsuits kocht ik bij De Stoffenkamer, en zijn van Elvelyckan.

Stella

Stella

Dit prachtige meisje is Nena, 3 maanden jong en de dochter van een vriendin.
Beide jumpsuits zijn maat 6 maand: de perfecte maat voor dit flinke dametje!

Stella

Stella

Het is echt een fijn naaiproces, met weinig hindernissen (op de gebruikelijke drukknopen-inslaan-stress na, uiteraard). Wat is het fijn om nog eens met overzichtelijke lapjes stof te werken!

Stella

En aaaaahhhh, babyteentjes...

2 opmerkingen:

  1. Een baby die er echt blij uitziet in haar nieuwe pakjes, aaibaarheids- en knuffelfactor 100%

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en comfortabel! Moet ik ook eens maken, zou een primeur zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen