zondag 16 december 2018

Sparkle

Op een donkere decemberdag stapte ik binnen bij Artevelde stoffen op de Vrijdagsmarkt in Gent, op zoek naar een bijzondere stof. Met Kerst in het vooruitzicht mocht ik wel eens uit mijn comfortzone stappen, vond ik zo.

Sparkle

Ik viel als een blok voor een glinsterend stofje van Editex. De meesten onder jullie weten wel dat roze mijn ding niet is, en 'glitters' al evenmin. Maar deze stof heeft iets en is bovendien heel erg zacht, wat bij de meeste glitterstoffen niet het geval is.

Sparkle

Sparkle

Het is een echte feestdagen-topje, dat de rest van het jaar waarschijnlijk niet al te vaak uit de kast zal komen. Ik gebruikte mijn aangepast Odette-patroon (La Maison Victor), omdat de stof nogal wat 'eenvoud' kan gebruiken...

Sparkle

Sylvia en Laurence maakten ook iets met deze glitterstof. Tijd voor een kerst-date, dames!


2 opmerkingen: