maandag 20 augustus 2018

Kikkers

Ik ben grote fan van het merk Mini Rodini. Nona heeft nooit kleren gedragen van dat merk, ze was al te groot toen het in de rekken lag. Bij Javro stoffen in Epse (Nederland) vond ik een viertal stoffen van Mini Rodini, tijd voor een herkansing! :-)

Kikkers

Kikkers

Met een klein stukje dino-stof naaide ik een setje voor ons nichtje Martha. Martha is er echter van overtuigd dat het kikkers zijn. En met tweejarigen ga ik niet in de strijd. Kikkers dus.

Kikkers

Kikkers

Ik gebruikte het patroon van de Trop Top, en maakte maatje 2 jaar.

Kikkers

Kikkers

Kikkers

Er was nog nét stof genoeg voor bijpassende Play Pants. Ik naaide dit keer een 3 jaar, maar dat bleek toch nog aan de ruime kant voor de billetjes van Martha. Ach ja, ze groeit er vast en zeker in!

Kikkers


9 opmerkingen: