maandag 9 januari 2017

Tijger

De laatste weken naaide ik een heleboel sweaters. Een leather sweater voor het jarige buurjongetje, in een blauwe stof van Froy&Dind die ik kocht bij Petite Couture. Geen contrasterende schouderstukken, maar een detail met paspel in dezelfde kleur als de boordstof.

Metekindje Mirò kreeg een stoere trui uit sweaterstof-met-driehoeken (Madeline).

Tijger

 Voor de schouderstukken gebruikte ik doorstikte stof, waar ik eerder al deze trui uit maakte.

Tijger

De derde sweater is voor Nona. En die is heel bijzonder.
De geweldige Marleen maakte een prachtige vilten applicatie van een tijger.

Tijger

Ik gebruikte het patroon 'Awesome Oslo' uit het boek van Eva Maria. Een eenvoudig patroon, en een eenvoudige zwarte sweaterstof om de tijger helemaal tot zijn recht te laten komen.
Drie keer raden wat haar favoriete trui momenteel is...

Tijger

Tijger

Grote grote dank Marleen, je hebt Nona ontzettend blij gemaakt!

De winnaar van het Lotte Martens pakketje is Storm. Proficiat! Je mag een mailtje sturen naar ikbenvink@yahoo.com.

8 opmerkingen: