zondag 24 augustus 2014

Drie-in-één

Ik wou al heel lang een 'lijst' tegen de muur. Om foto's, prenten en leuke herinneringen op te zetten. In de winkel kon ik het maar niet vinden, en zelf maken is heel eenvoudig.
In de doe-het-zelf zaak kocht ik twee balkjes van 3,5 cm breed, en één vierkanten lat van 1 cm.
Op elkaar lijmen en nagelen, een kleur geven en klaar!

Lijst

Lijst

Lijst

Een tijdje geleden maakte ik voor Nona een fluorbroek voor een fluorfeest. De broek zit als gegoten, en is erg geliefd. Ik haalde het patroon nog een keertje boven.

Ogen

Zij

In Berlijn kocht ik een geweldig grote lap ruitjesstof. Die viel in de smaak bij het circuskind.
Ik maakte een eenvoudig rimpelrokje, op basis van deze handleiding.

Geruit

Geruit

9 opmerkingen:

  1. (Of je gaat naar Ikea, ik ben er helemaal fan van, ons huis hangt vol :-) http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/50152595/)
    Zalige broek trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja! Die zag ik nog niet. Maar die van mij is 1,60m lang, en die hebben ze daar ook niet...

      Verwijderen
  2. Het rokje is fantastisch, geweldig mooie stof zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De broek zag ik op Flickr al passeren; ook het rokje, de rail én de kussens dragen meer dan mijn goedkeuring weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, dat latje aan de muur! En wat een prachtig plaatje van die vogel.

    BeantwoordenVerwijderen