vrijdag 18 april 2014

Eén

Na heel veel twijfel besloot ik een jaar geleden met deze blog te beginnen. Lies gaf me de beslissende duw in de rug. Tot dan was Flickr mijn trouwe bondgenoot. Ik wou het toch eens proberen. En ik had heel veel maak-plannen!

Het voorbije jaar was er één met veel hoogtes en laagtes, een veel te vaak werkloze naaimachine, handen die te weinig kriebelden en een vol hoofd (met meer zorgen dan plannen).
Ondertussen is de grond onder mijn voeten weer stilaan voelbaar en waaien er af en toe weer nieuwe ideeën voorbij.

Op naar een nieuw jaar, met een berg maaksels!



17 opmerkingen:

  1. Hoi, proficiat met je eerste blogverjaardag! Hoewel ik je inderdaad al wel in de gaten hield via je flickrpagina. Je maakt altijd hele mooie en vooral originele spullen!
    Het bloggen moet leuk blijven! Soms moet je idd voorrang geven aan andere zaken.
    Ik wens je een creatief en zorgenvrij jaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de grond weer tastbaar wordt... proficiat met een jaartje rond bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor jou! En zo symbolisch, die foto… Ik ben er zeker van dat jouw creativiteit weer zo opleven dit jaar. Het komt allemaal goed. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij dat het allemaal op zijn pootjes begint te komen! (An) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Ik volg je graag op je leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat... ik kijk uit naar je creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bloggen moet leuk blijven, natuurlijk! In elk geval heb je een grote horde fans die hier maar wat graag komen kijken, ik zeker. Gefeliciteerd met je eerste verjaardag en ik wens je een zorgenvrij volgende jaar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hulde, ik ben benieuwd naar het komende jaar en wat voor creatiefs dat gaat voortbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hieperdepiep! Altijd leuk om hier langs te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We kijken uit naar het vervolg na dit eerste jaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoera voor 1 jaar bloggen, voor grond die weer vaste vorm krijgt en voor lentebriesjes met nieuwe ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat en ik kom hier heel graag lezen en kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je 1ste blogverjaardag en dank je wel om ons mee te laten genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je 1ste blogverjaardag!Op naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen