maandag 4 maart 2019

Isa

Beletoile lanceert vandaag een nieuw patroon: de Isa sweater, jurk en croptop voor dames en tieners. Het is een patroon met ontzettend veel opties: colorblocks, lengtes, kap en mouwvariaties!

Ik naaide een Isa met kap in maat 34 en voegde er zelf een zak aan toe. Want een kap én een zak, daar maak ik Nona blij mee!

Isa

Isa

De french terry-ruitjesstof kocht ik bij Metry i Centymetry. Ik speelde een beetje met de ruitjes (ik kan het echt niet laten): het middelste deel van de kap en de zak knipte ik schuin.

Isa

Wij zijn heel blij met deze veelzijdige Isa. Ik ga er vast en zeker nòg mee aan de slag, ook voor mezelf. Maar dan misschien zonder kap. ;-)

Isa

Isa is te koop als pdf-patroon en papieren patroon. Er is ook een bundel met het dames, tiener en kinderpatroon in 1. En er is meer: de hele maand maart krijgt elke klant twee toffe colorblock-opties gratis. Hieperdepiep!

2 opmerkingen: