vrijdag 16 november 2018

You are gold!

Enkele weken geleden volgde ik samen met een paar andere blogsters een zeefdruk-workshop bij Lotte Martens. De workshop was pure verwennerij: heerlijke hapjes, een prachtig kader (het atelier van Lotte), een kijkje in de wonderlijke wereld van de blingbling-zeefdruk en mooie afgewerkte producten!

Ik zeefdrukte een tote-bag, een paar sokken (klik maar eens door, dan zie je een vertrouwd gezicht!) en een sweater. Het moeilijkste aan de dag was keuzes maken: welke print (en het zijn er veel!), welke kleur en welke positie...

Lotte Martens Workshop

Ik ben echt DOL op de sokken. De print is superfijn, en ondanks het feit dat de sokken rekbaar zijn blijft de print mooi, zelfs na meerdere wasbeurten!

Lotte Martens Workshop

Bij de sweater plaatste ik de print op de schouder. Ik hou hem lekker voor mezelf, al wil Nona hem ook erg graag (hij past haar nog ook)! Een sweater naar keuze zit inbegrepen in de workshop-prijs en is GOTS-gecertificeerd. Dat past helemaal in het concept van Lotte, die duurzaamheid en ecologie hoog in het vaandel draagt, hoera!  

Lotte Martens Workshop

Om deze zeefdruk-workshop te volgen moet je niet kunnen naaien.
Wil je wél naaien, dan organiseert Lotte ook naaiworkshops. Lotte en Riet begeleiden je bij elke stap. Zo naai je je eigen Lotte Martens-outfit zonder knip-of naaivrees.

Voor meer informatie over deze workshops verwijs ik je graag door naar de website van Lotte Martens!



3 opmerkingen: