zondag 29 juli 2018

Panther

About Blue Fabrics lanceert een nieuwe reeks french-terry-stoffen: Panther! Er vlogen twee stoffen mijn richting uit, en ik was meteen verkocht. Ik vind de hele Panther-reeks prachtig, zowel qua print als qua kleur.

Panther

De hitte van afgelopen dagen dwingt mij tot het naaien van eerder eenvoudige dingen, zonder al te veel denkwerk. Omdat mijn eerdere Solange-jurk veel en graag gedragen wordt, maakte ik een nieuw exemplaar. De Panther-jurk!

Panther

De boordstof kocht ik bij De Stoffenkamer. Hij is een tint donkerder dan de achtergrondkleur van de stof, maar ik vind dat net mooi.

Panther

Panther

Panther

Voor deze jurk gebruikte ik Panther night blue. De stof is ook verkrijgbaar in een andere, minstens zo mooie, kleurvariant: Panther green.

Panther

De stoffen zijn vanaf nu te koop, misschien ook wel bij uw favoriete stoffenwinkel!

6 opmerkingen:

  1. Goed gekozen dat boordje! Steek zo mooi af.
    Seg, en wat ga je nu met die muur doen? Je vertrouwde achtergrond? Heb je al een nieuwe muur gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hele goede vraag! Ik heb het mij ook al zitten afvragen. In het nieuwe huis is er 1 muur die daarvoor geschikt zou zijn. Helaas vonden de mannen van de gas dat de ideale muur om een enorme doos voor te plaatsen. *Zucht*
      Ik ga hem missen, mijn muur. :-)

      Verwijderen
  2. Super mooi Linde! Echt een toppertje, volgens mij ga je die veel dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een heel leuk stofje, speels en vrolijk zonder overdreven te zijn! love it (ook je donkerder boordjes trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een flinke zoektocht naar de juiste kleur boordstof, maar dit vond ik het meest geslaagd. Merci!

      Verwijderen
  4. Leuk om te dragen vind ik die Solange! En zeker in zo'n leuk stofje! :)

    BeantwoordenVerwijderen