maandag 28 mei 2018

Billies

Nona is uit zowat al haar t-shirts gegroeid. Ik maakte daarom een serie t-shirts, waarvan ik er nu twee laat zien: twee keer blauw en geel. Twee keer Billie in maat 164.

Billies

De blauwe stof met bootjes is van Froy en Dind en kocht ik vorige zomer bij De Stoffenkamer.

Billies

De stof met panters gebruikte ik al eerder. De stof is van Ba-ba en is nog steeds verkrijgbaar.

Billies

Ondanks dat ze intussen 13 is, blijft ze fan van toffe prints en kleur. Ik vind het heerlijk!

Billies

Afgelopen weken groeide de t-shirt stapel. Zal ik jullie nog wat bandwerk tonen, of hebben jullie genoeg gezien?

8 opmerkingen:

  1. Zo zo cool dat ze die felle kleuren nog steeds graag ziet, houden zo Nona! ;-)
    Hihi, dat shortje kocht ik ook voor mezelf!
    Laat maar komen die andere t-shirts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes! Ik ben benieuwd naar de rest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat maar zien hoor, ik hou van je kleurige naaisels! En tof dat ze fan blijft van felle kleurtjes, maar dat heeft ze vast niet van een vreemde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!Ik ben al benieuwd naar de andere t-shirts.
    Sofie (naaisels-en-zo.weebly.com)

    BeantwoordenVerwijderen