donderdag 4 februari 2021

PIEP

Les Amis de Milou 2 werd deze week gelanceerd: een bundel van 8 prachtige dieren! Ik ging aan de slag met de kleinste van de beestenbende: de muis! 

PIEP

Omdat ik vind dat een diertje niet persé waarheidsgetrouw hoeft te zijn (en omdat streepjes altijd mooi zijn), kreeg deze muis een velletje van wit-blauwe strepen. Ook het schattige kraagje maakt deel uit van het patroon. 

PIEP

Ik heb genoten van dit proces. Het is eens wat anders dan grote lappen stof verwerken. Geduld en precisie zijn in dit maakproces belangrijker dan naai-skills. ;-)

PIEP

Deze muis smaakt naar meer. Hoera voor deze prachtige bundel! 
Les Amis de Milou 2 is nu verkrijgbaar (ook in combinatie met Les Amis de Milou 1) via de webshop van WISJ. En wat meer is: tot en met 8 februari krijg je 2 euro korting met de code AMIS2LOVE. Hophop!

12 opmerkingen:

  1. Wat een liefje! Die streepjes maken hem extra snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn medische toestand was hartverscheurend omdat het menstruatiekrampen, een opgeblazen gevoel vóór de menstruatie en een lagere buikdruk veroorzaakte, wat resulteerde in zware menstruaties. Ik werd door mijn arts onderworpen aan verschillende medicijnen voor behandeling. Ondanks mijn bezoek aan verschillende artsen werd mijn gezondheid niet beter, want het enige wat ze konden zeggen en voorstellen was een operatie. Op het punt om het op te geven, ging ik naar internet om op zijn minst naar een behandeling te zoeken. Maar ik heb in plaats daarvan een geneesmiddel gevonden. Op internet las ik een getuigenis van een dame die fibroid had. Ze deelde het contact met Dr. Ilekhojie, die haar van kruiden en reinigingsproducten voorzag. Om een lang verhaal kort te maken, ik gebruik deze kruiden nu al 3 weken en gelukkig leek alles in orde nadat ik het had ingenomen. Ik wou dat ik kon zeggen dat dit het einde is, want sindsdien heb ik geen symptomen meer gehad.
    Stel uzelf niet bloot aan nog meer gevaar, gebruik een kruidengeneesmiddel specifiek van Dr. Ilekhojie. Neem bij interesse contact met hem op via e-mail gethelp05@gmail.com en Whatsapp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou jullie allemaal willen aanbevelen aan een geloofwaardige en oprechte particuliere kredietverstrekker die mijn lening aan mij heeft goedgekeurd, slechts binnen een paar uur na zoveel mislukte pogingen om een lening te krijgen. Ik was verrast en blij dat de particuliere kredietverstrekker mij redde en mij een lening aanbood. lening met 2% rente, neem nu contact met haar op als u een dringende lening nodig heeft. E-mail: christywalton355@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn leven is terug!!! Na twee jaar gebroken huwelijk liet mijn man mij achter met twee kinderen en mijn leven was kapot. Ik had zin om er een einde aan te maken, ik pleegde bijna zelfmoord omdat hij ons niets achterliet. Ik was al die tijd emotioneel somber en het leven lijkt zinloos. Op een dag, terwijl ik op internet aan het surfen was, kwam ik verschillende getuigenissen tegen over Dr. Ilekhojie. Sommige mensen getuigden dat hij hun Ex terugbracht, anderen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt en ziekten geneest met kruiden. Ik was meer geïnteresseerd in de verzoening met mijn man, die dr. Ilekhojie binnen drie dagen mogelijk maakte. Nu is mijn man terug en sindsdien leven we gelukkig. Bedankt. Hier laat ik zijn contactpersoon achter voor iedereen die hulp nodig heeft. E-mail: gethelp05@gmail.com Whatsapp/Viber: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn huwelijk strandde vanwege de eindeloze problemen en moeilijkheden die ik had met mijn man. Hij vertrok zonder achterom te kijken en ik was zoveel maanden alleen. Zijn familie kwam tussenbeide en nog steeds veranderde er niets. Ik was emotioneel kapot en verloor de hoop om weer liefde te vinden, omdat hij alles was in een man die ik ooit wilde hebben. Net als zoveel mensen leerde ik dr. Ilekhojie kennen via internet. We bespraken mijn problemen uitvoerig en hij verzekerde mij dat ik de oplossing zou krijgen die ik nodig had om mijn huwelijk te herstellen. Ik had geen andere keuze dan zich aan zijn procedures te houden, aangezien ik bewijs had dat hij betrouwbaar was en hij niets uitstelde. Hij deed een verzoeningsritueel voor mij en mijn man en de liefde en het geluk dat we deelden werd hersteld. Het gebeurde in precies drie dagen, zoals dokter Ilehojie beloofde. Hij is inderdaad een geweldige helper. Neem contact met hem op via WhatsApp +2348147400259 of e-mail hem via: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik verloor mijn huwelijk en mijn prachtige huis, verwoest door ongeluk, toen ik mijn vrouw zag weglopen vanwege de leugens waarmee ze werd gevoed en onzekerheden die nooit waar waren. Ik heb vanaf het begin gezworen nooit een bedrieger te zijn en bleef standvastig om ervoor te zorgen dat ik een gelukkig huis bouwde, maar helaas vertrouwde ze me nooit genoeg. Ik heb maandenlang rondgezworven in een poging haar terug te krijgen en heb hulp gezocht bij verschillende bronnen, waaronder haar tussenkomst van de familie, maar dat leverde nooit succes op. Ik kwam in contact met Dr. Ilekhojie aan wie ik al in een eerder stadium twijfelde toen ik met hem in contact kwam. Ik moest de hoop levend houden en voldeed aan de procedures, precies zoals hij mij alles uitlegde. Hij verzekerde me van haar terugkeer, die na drie dagen plaatsvond, en ik moet nog woorden vinden om uit te drukken hoe gelukkig en dankbaar ik ben, wetende dat mijn zoon en ik zijn moeder thuis hebben. Bedankt dokter Ilekhojie voor het terugbrengen van geluk in ons leven. Hulp nodig, neem contact op met deze geweldige Dr. Whatsapp +2348147400259 of via zijn e-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan niet geloven dat deze man zo echt is. Ik kan niet nalaten te getuigen over de goede dingen die je voor mij hebt gedaan. Ik heb iemand met 100% vertrouwen aan je voorgesteld en ze belde me net dat haar man belde om de scheiding te annuleren en op weg naar huis was. Ik geloof dat je met vertrouwen en transparantie elk probleem kunt oplossen. Bedankt dokter Ilekhojie voor uw hulp en vaderlijk advies. Mijn huwelijk, dat bijna eindigde, is dankzij jouw hulp weer tot leven gewekt. Bent u het slachtoffer van tegenslagen in uw huwelijk of relatie, neem dan contact op met Dr. Ilekhojie voor hulp. Bel/sms +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil Karin Sabine bedanken voor een lening van € 9000. Als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan dat u wordt opgelicht door valse kredietverstrekkers en solliciteer via een echte leningmaatschappij via e-mail sabinhelps@gmail.com of sabinhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms raak ik geschokt als artsen zeggen dat sommige ziekten niet te genezen zijn en ze doen geloven dat we ermee moeten sterven. Dat is waar, want die ziekten zijn niet gewoon en lichamelijk. Ik begon dit te begrijpen toen mijn vriend me meenam naar het westen Afrika om een bezoek te brengen aan deze kruidkundige, Dr. Ilekhojie genaamd, die een verbeterd kruidengeneesmiddel gaf dat mij volledig van HIV genas, zonder enige bijwerkingen. We denken dat het niet te genezen is, omdat onze artsen ons hebben verteld dat er geen remedie bestaat. Het is duidelijk dat sommige patiënten met herpes, vleesbomen, vertraagde voorproblemen verslaafd zijn aan de antivirale en andere aanvullende orthodoxe medicijnen, alleen maar om het virus te helpen onderdrukken en niet om het te genezen, omdat de artsen ons hebben laten geloven dat het niet kan worden genezen en ik wel. Zeg stoutmoedig dat dit een leugen is, want er is een geneesmiddel en Dr. Ilekhojie kan u helpen met een geneesmiddel...

    E-mail gethelp05@gmail.com
    WhatsApp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan je nog steeds niet krachtig genoeg bedanken dat dr. Ilekhojie tot op de dag van vandaag is. Mijn man is naar een jongere dame vertrokken omdat ik vanwege PCOS niet kon bevallen. Ik was er zo kapot van en probeerde zelfs zelfmoord te plegen. Mijn vriendin vertelde me over dokter Ilekhojie die hielp haar gebroken huwelijk te herstellen. Ik ging ook online en deed meer onderzoek naar hem en hij vertelde me dat al mijn zorgen opgelost zouden zijn en dat mijn man naar huis zou terugkeren. Hij vertelde me het bedrag dat ik nodig had om voor mijn werk te zorgen en in tegenstelling tot de rest stuurde ik hem maar één keer geld. Precies 48 uur later verscheen mijn man, die ik al bijna een jaar niet meer heb gezien, bij mij aan de deur en was in tranen. Ik was geschokt, maar het was precies wat dokter Ilekhojie me vertelde dat er zou gebeuren. Daar bleef het niet bij, ik kan met trots zeggen dat ik 3 maanden zwanger ben dankzij de kruiden die dr. Ilekhojie stuurde om me te helpen zwanger te worden. Ik deel graag mijn verhaal over Dr. Ilekhojie en hier zijn contactpersoon...WhatsApp hem: +2348147400259 E-mail hem gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na drie weken gescheiden te zijn geweest, hield ik nog steeds van mijn man en wilde ik hem terug. Mijn man is van mij gescheiden omdat hij op zijn werk een jongere vrouw ontmoette. Na zeventien jaar huwelijk kon ik mijn man geen kind schenken en hoewel het niet mijn schuld was, waardeerde ik hem omdat hij jarenlang geduld met mij had. Ik legde al mijn problemen uit aan dokter Ilekhojie en hij beloofde me te helpen als ik serieus van geest was en bereid was hem te vertrouwen. Net binnen 72 uur reed mijn man kilometers naar ons huis en vroeg of we weer samen konden werken en ons konden verzoenen. Hij legde me uit hoe ellendig hij zich de afgelopen weken voelde en vroeg of hij weer naar huis mocht verhuizen. Ik ben blij dat de liefde van mijn leven terug is en dat de zaken beter gaan. Praat met Dr. Ilekhojie voor hulp. Zijn WhatsApp-contact: +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen