zondag 19 april 2020

Sealions

Jet is nu één maand oud, en wat is ze een zoete baby. Ze huilt nauwelijks, ze slaapt 's nachts, en ze kan nu al stralend (bewust!) lachen. We hebben zoveel geluk! Er is dus zowaar al tijd om te naaien.
Ik naaide twee babypakjes uit een lap Sealions-tricot van Megan Blue Fabrics: twee keer een patroon van Brindille&Twig. Oh, wat ben ik fan van hun baby-patronen!

Het eerste pakje is een Summer Romper. Die naaide ik al vaker, en het blijft fijn om deze te maken.

Sealions

Sealions

Het tweede pakje werd een Retro Romper. Die stond al heel lang op mijn to-do-lijst! Het patroon biedt meerdere opties, ik maakte de versie met lange mouwen.

Sealions

Sealions

Beide pakjes zijn maat 0-3 maand. Dat is voor Jet nog een klein beetje op de groei, maar dat komt vast snel goed!
De tricot is er ook nog in vele andere kleurencombinaties, die vind je hier!

2 opmerkingen: