dinsdag 7 januari 2020

Basie

De Basie-Bomber uit het boek 'Garderobe' van Straightgrain is momenteel één van mijn favoriete patronen. Het werkproces is goed beschreven en de pasvorm is geweldig! Dat het patroon ondertussen hapklaar op de naaitafel ligt helpt natuurlijk ook. Plug and play!

Toen ik de nieuwe collectie Baba-stoffen zag, viel ik als een blok voor de multicolor jacquard (en eigenlijk ook voor alle andere jacquards). De 'Stromae-stof', aldus mijn lief.

Basie

Basie

Okee okee, met een 29-weken-buik gaat het jasje momenteel niet dicht, maar dat komt ooit weer helemaal goed! ;-)

Basie

De tricot voor de voering en de bijpassende boordstof kocht ik bij De Stoffenkamer. De perfecte rits vond ik bij Toverstof.

Basie

Dit jasje zal ontzettend veel uit de kast komen, het is helemaal Vink.
De jacquard is te koop via de webshop van Ba-ba!

5 opmerkingen:

  1. Supermooi! En helemaal Stromae inderdaad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel mooi, je staat mooi met die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig en staat je zo goed. Het is een echt 'Vinkje'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, helemaal Vink. En Stromae. Ik vind dat gelijk wel een toffe combinatie. Jullie mogen meer samenwerken!

    BeantwoordenVerwijderen