zaterdag 7 december 2019

Boom

Nona had nood aan een warme trui. We gingen daarom samen 'shoppen op de zolder' (mijn stofvoorraad is precies een mini-stoffenwinkel). ;-)
De warmste stof die we vonden was een restje boomschors-stof, met aan de binnenkant een laagje fleece. Ik maakte er eerder al een trui voor Geert mee. Het restje bleek net voldoende!

Boom

Het patroon van de Basie-bomber uit het boek 'Garderobe' van Straightgrain lag nog op mijn naaitafel. Aangezien ik daar eerder erg tevreden over was en aangezien Nona precies dezelfde maat heeft als mij, was de keuze snel gemaakt...

Boom

Ik voerde de bomber met zwarte tricot, waardoor het een héél warm vestje geworden is. Ideaal!
Foto's nemen op deze donkere dagen is dan weer verre van ideaal...

Boom

De bomber zit haar als gegoten én ze is er heel blij mee, hoera!

5 opmerkingen:

  1. Zeer mooie print , het staat haar beeldig .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! En wat zalig om dezelfde maat te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I feel you, tegenwoordig moet een mens snel zijn om foto's te kunnen nemen!
    Ik lag ff strike... shoppen op zolder ;). Het is hier dan wel niet op zolder, maar ik vind het ook het plezantst als ik 'het' in de voorraad kan vinden. Schoon bomber, ik moet precies dringend dat patroon eens overnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig, zo'n reuze restlapjes! Ik vind alleen maar babymaat-stukjes als ik ga shoppen in mijn restjesvoorraad (die ik nu wel allemaal tot Teddy's verknip, je hebt mij echt geïnspireerd!). En wat een dame wordt Nona!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt een mooi exemplaar! foto's nemen da's idd een uitdaging in de winter, ik nam gisteren dan uiteindelijk maar foto's binnen (ook van een stuk uit dat boek) want ik had geen geduld om tot volgend weekend te wachten.
    ik ben benieuwd wat er nog allemaal geshopt wordt op uw zolder

    BeantwoordenVerwijderen