donderdag 28 november 2019

JET

De nieuwe collectie stoffen van Hello Heidi Fabrics is er! De collectie met drie gestreepte jacquards kreeg de naam JET.

The new Hello Heidi Fabrics collection is online: three striped jacquard fabrics named JET. 

JET

Ik naaide voor het eerst (maar zeker niet voor het laatst!) iets uit het geweldige boek van An van Straightgrain: de Basie-bomber. De voorpanden van de bomber zijn diagonaal doorgesneden, en daardoor kon ik met de richting van de strepen spelen. De bomber is volledig gevoerd, en daardoor ideaal wintermateriaal. De matentabel schreef me maat 38 voor, en dat bleek perfect!

It was the first time (but not the last!) I've sewed something out of the new book of Straightgrain: the Basie-bomber. The pattern allowed me playing with the stripes. The bomber is lined completely, so ideal for the upcoming winter...

JET

JET

Uit het mini-restje stof kreeg ik nog net een Teddy-sweater (maat 9-12 maanden) gepuzzeld. Het eerste twinning-naaisel is een feit!

There was just enough fabric left for some baby-sewing: the Teddy-sweater (in the smallest size) from WISJ! And again: I couldn't resist playing with the stripes... 

JET

JET

En zo staat de baby-buik ook eindelijk op de foto!

JET

De stof is vanaf nu te koop bij Hello Heidi Fabrics zelf, maar ook bij onder andere De Stoffenkamer.

You can buy the JET-collection at Hello Heidi Fabrics or at De Stoffenkamer.

2 opmerkingen:

  1. Die babybuik staat je zo goed! En als ik dan het kleine sweatertje zie, denk ik nog maar eens wat het zou geven als wij hier nog eens herbegonnen. Geheel fictief hoor, want met 3 pubers heb ik mijn huisje/hoofdje meer dan vol ;-)

    BeantwoordenVerwijderen