donderdag 1 maart 2018

Nani Iro

Tijdens ons naaiweekend in de herfst naaide Marleen een fantastische bomber in diepblauwe Nani Iro stof. De stof is gewatteerd en heeft een zilveren/witte opdruk. Wondermooi!
Er was nog een klein restje over, en ik kreeg het mee naar huis.

Nani Iro

Even later kocht ik bij Mondaysmilk nog een klein stukje gewatteerde stof: grijsgroene stof met bloemen. De Nani Iro stoffen zijn echt superzacht, heel fijn om mee te werken!

Nani Iro

Ik maakte twee Japanse vestjes, zoals ik er al eerder naaide.
Het patroon komt uit een Japans naaiboekje. Ik versmalde de zijkanten met 2 cm, voor de rest liet ik het patroon helemaal zoals het is.

Nani Iro

Het was hier nogal stil, afgelopen maanden. Ik naaide niet zo heel veel, en wat ik maakte haalde de blog niet. Mijn hoofd was ergens anders mee bezig: een nieuw huis! Alles draait hier momenteel rond de wondere wereld der verbouwingen.
Ondertussen naai ik opnieuw (het bloed kruipt waar het niet gaan kan), en dankzij de zon kan er weer gefotografeerd worden, hoera!

7 opmerkingen:

  1. Wij wachten geduldig af! Bloggen over je huis mag ook hé !!! Even interessant ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou dat kunnen doen, inderdaad... Ik denk er nog even over! :-)

      Verwijderen
  2. Linde, wat zijn die vestjes wondermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel liefde voor deze prachtige vestjes! :) Het doet me op de een of andere manier denken aan de eerste jaren dat ik naai-blogs las. Ik kan het niet zo goed uitleggen denk ik, maar dit soort creaties mis ik! Zo schoon <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog niet lang geleden deze blog ontdekt. Sinds een jaar zelf leren naaien, zo leuk. En wat een mooie projecten zie ik hier voorbij komen; inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig jong...
    En ja, blog maar wat over dat huis, vind ik even plezant!

    BeantwoordenVerwijderen